فروشگاه ایرانیکان
کارشناسی جوغن ها و آموزش گنج و دفینه یابی
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

 

کارشناسی جوغن ها و آموزش گنج و دفینه یابی

مشورت و همفكري راه باز كردن دربهاي بسته در دفينه يابي

دوستان يكي از مهمترين راههاي موفقيت در اينكار مشورت و همفكريست که باعث می‌شود انسان بهترین تصمیمات را اتخاذ کنداما باید دقت کرد که در هر کاری باافراد مورد اطمینان، متخصص، خردمند، مثبت اندیش و صاحب رأی مشورت کرد البته گهگاهي در برخي از كارها نظر يك فرد غير متخصص از سالها تجربه ي يك فرد متخصص بهتر نتيجه مي دهد . دوستان سعي كنيد هر قدر در اينكار اطلاعات و تجربه داريد باز هم متواضعانه نظرات دوستان خود و اطرافيان را گوش و تجزيه و تحليل كنيد مطمنا كوچكترين تجربه هاي هر فرد با فرد ديگر متفاوت است و ممكن است شما آن تجربه را نداشته باشيد.همچنين در مشورتها و همفكريها به وي‍‍‍‍‍‍زگيهاي افراد در كلام ايمه اطهار هم توجه خاص نماييد …

 

امام علی (ع) :آنکه راه پرسید گمراه نگشت ، و آنکه مشورت کرد حیران نماند.دور اندیش محکم کار ، خود رای نیست.

 

امام علی (ع) :در مشورت خود سه کس را راه مده : بخیل را ، که تو را از بخشندگی منحرف میکند و از فقر می ترساند ؛ و ترسو را ، که سبب سست شدن تو در کارها میشود ؛ و حریص را ، که حرص و آز را به ناحق در نظر تو می آراید.

******************************************

تومولوس (تل های خاکی) چیست ؟

 

 

تومولوس: مزاری که برای پادشاه و خانواده پادشاه بوده و اتاقیست که اول بر روزی زمین یا کمی پایین تر از سطح زمین بنا می شود و سپس با توده ای از خاک و یا تپه ای که از سنگ تشکیل شده ، پوشیده می شود . این مزار ها از طرف معماران روز ساخته می شد .

نباید با نگاه به ظاهر بیرونی آن گول خورد ، زیرا معمولا معماری عظیمی را در درونشان حفاظت می کنند. پادشاه و یا افرادی که از خانواده پادشاه می مردند ، با اشیایی که استفاده می کردند و هدیه هایی که دریافت میکردند، در اتاقهایی ساروجی یا سنگی و یا چوبی ساخته میشد و به همراه جسد دفن می شدند .

بلندی تومولوس، و زیبایی معماری آن با توجه به ثروت و ارزش فرد مرده ، متغیر می باشد، آنها که ارتفاع بلندتری دارند، برای پادشاهان و حکام ثروتمندتری می باشد.

این بناها همیشه دارای ارتفاعاتی با ضرایب ۹ ، مثل ۹ ، ۱۸ ، ۲۷ ، ۳۶ متر می باشند.

البته بايد در نظر داشت كه فرسايش و نيز گاهي اوقات سازه هايي كه در سالهاي پس از آن بر روي تپه ساخته مي شده است نيز مي تواند ارتفاع را تا دو متر بيشتر و يا كمتر بنمايد.

تومولوس ها تپه های ساختگی می باشند و علیرغم اینه شبیه به تپه های کوچک دست ساز می باشند ولی با توجه به ویژگی هایشان ، از تپه های کوچک دست ساز متمایز می باشند، مشخص ترین ویژگی آنها این است که به شکل قیف وارونه می باشند.

اگر از دور و نزدیک به تومولوس دقت شود، همیشه ساختگی بودنش کاملا مشخص می باشد. البته معماری درون و بیرون تومولوس ، با توجه به ارزش و قدرت فرد مرده و موقعیت جغرافیایی و آیین و رسوم اقوام مختلف، تغییر می کند و استاندارد مشخصی ندارد .

برای اینکه خاک نلغزد و باعث رانش نشود، در موضع پایین دیوارهایی وجود دارد که از سنگهای بزرگی تشکیل شده است.

در تومولوس ها علاوه بر اینکه بر جلوگیری از دستبرد تدابیری در نظر گرفته می شده است، در مکانی ساخته می گشت که از دور دست ها به وضوح دیده بشود.

تمام تومولوس ها آنطور که حدس زده می شود ، پر از طلاهای درخشان یا مومیایی و … نمی باشند. در این گونه مزارها ، اشیایی وجود دارد که انسانهای مرده در طول حیاتشان صاحب آنها بوده اند و بدین ترتیب در بعضی از این مزارها اشیایی ناچیز و در بعضی از آنها بسیار زیاد و ارزشمند وجود دارد.

معمولا در تومولوس های متعلق به زنان، زیورآلات و آویزه های زیادی موجود است و در تومولوس هایی که متعلق به مردان می باشد، وسایل و ابزار جنگ و نبرد بیشتر به چشم می خورد.

ضمنا تومولوس ها جزو مناطق و محوطه های حفاظت شده تلقی می گردند و حفاری آنها با توجه به قوانین کشورمان ممنوع می باشد.

******************************************

مفهوم علامت و نشانه گاو

 

نظر اول : نماد قدرت است . این نماد صرفا نشانه دفینه نمی باشد. میتواند نشانه وجود معابد، پرستشگاهها و اماکن مقدس و یا مزار انسانهایی والا مقام  و قدرتمند باشد.  با این حال می تواند نشان از مکانی باشد که هدایا و یا اشیایی در آنجا پنهان شده باشد.

نظر دوم : دو گاو نر (گوساله) که به هم نگاه می کنند ، قطعا نشان دفینه می باشد. دفینه در مکانی که نشانه پیدا شده ، در زیر پاهای گوساله ها می باشد. از طرفی بیان می شود که دفینه با ارزشی در آنجا می باشد.  در نشانه گاو نر تنها هم، محلی که گاو نر ادرار می ریزد باید بررسی شود (ولی شکستن را پیشنهاد نمی کنم)

نظر سوم : در فلسفه یونان خدای دریا را نماد می کند. معانی قدرت و حفاظت را هم می دهد . در سکه های زیادی نماد گاو یا سر گاو به وفور مشاهده شده است.

شکل گاو و یا سرش ، در طاق بناها و یا زینت مزارها به وفور استفاده شده است و این به ما نشان می دهد که هر جا که این نماد یافت شود ، الزاما قبر و مزاری را نشان نمی دهد!

در این صورت باید بر روی تخته سنگی ثابت ، حکاکی شده باشد و یا باید به شکل سنگ مزار قرار گرفته باشد .

******************************************

مفهوم نشانه و نماد قوچ در گنج یابی

 

۱-  در کل به یاد داشته باشید که نشانه های برجسته بسیار مهم می باشند ، اما اگر در کنار قوچ ۴۳ پله باشد در جهت نگاه  قوچ باید سه عدد تپه وجود داشته باشد ، گفته می شود که یکی از این تپه ها پر می باشد . باید جستجو را از تپه ای شروع کرد که متفاوت می باشد . اگر تپه متفاوت قابل تشخیص نباشد باید از تپه ی وسطی شروع کرد . همانطور که می دانید، شروع کردن از تپه وسطی، هدر رفتن زمان را کاهش خواهد داد .

۲-   قبل از هر چیز نماد مخصوص یک مرد می باشد و رهبری و قدرت را نماد می کند.

۳-  نشانه هاي سرقوچ، بايد از سنگ به شما نگاه كند. تخته سنگي كه اين شكل روي آن است عموماً سنگ هاي رديفي مي باشند كمرتان را به سر قوچ تكيه دهيد،‌ به طرف راست، ۱۵ الي ۲۰ متر حركت كنيد، ‌بايد به دنبال غار بسته اي باشيد، اگر اين غار را پيدا كنيد، به اين معناست كه به مقدار زيادي اشياء زينتي پيدا خواهيد كرد و در این حالت حتما دارای تله می باشد.

******************************************

چرا پادشاهان تاج به سر می‌گذاشتند ؟

رادیو بین‌المللی چین (CRI): تاج در كارتون‌ها و فیلم‌ها نماد پادشاهی است. شخصیت پادشاه همیشه یك تاج بر سر دارد و پرنس نیز زمانی پادشاه می‌شود كه تاج را بر سر می‌گذارد. در خیلی از داستان‌ها هم دعوا سر تاج رخ می‌دهد.

اگر دقت كرده باشید، بیش‌تر تاج‌ها دارای یك الماس بزرگ در وسط و نیز جواهرات كوچك و بزرگی بر روی بدنه هستند. به همین علت نگهداری و نمایش یك تاج در موزه، ممكن است سارقان را وسوسه كند. همچنین وجود الماس و جواهرات ریز و درشت دور تاج، آن را سنگین می‌كند. اما چرا در طول تاریخ، پادشاهان راحت‌طلب، به جای تحمل سنگینی وزن تاج روی سر خود، چیز دیگری را برای نماد پادشاهی خود انتخاب نكردند؟

راز استفاده پادشاهان و ملكه‌ها از تاج چیست؟ جواهرات در حقیقت همان سنگ‌های طبیعی هستند كه ظاهری جذاب دارند و گاهی پس از تراش‌كاری زیباتر می‌شوند. در طول تاریخ، ساختن تاج پادشاه بر عهده شخص جواهرساز بوده است. گاهی ساخت یك تاج ماه‌ها یا سال‌ها طول می‌كشید. علت طولانی شدن زمان اتمام ساخت تاج، دستور پادشاه برای جست‌وجوی سنگ‌های خاص بوده است. آیا پادشاه و جواهرساز تنها در پی زیبایی ظاهری و یا افزایش ارزش و بهای سنگ‌های تاج بوده‌اند؟ آیا انتخاب سنگ‌های جواهر، اصول خاصی داشته است؟

پاسخ تمام پرسش‌ها در دو كلمه نهفته است: «انرژی سنگ‌ها».

پادشاهان چگونه از انرژی سنگ‌های روی تاج استفاده می‌كردند؟ یك سنگ چگونه می‌تواند انرژی داشته باشد؟ آیا سنگ‌ها موجوداتی زنده هستند؟

انرژی نور

«هرمز نبیری»، سنگ‌شناس و یك كلكسیونر است. در كارگاه او علاوه بر سنگ‌های طبیعی یا تراش‌خورده شگفت‌آور، مجموعه‌ای از انگشتر و گردنبندهای بسیار قدیمی ایرانی، چینی و ژاپنی و حتی وسایلی مانند فانوس، ظروف غذاخوری، اسلحه و تله شكاری وجود دارد كه آن‌جا را شبیه یك موزه كرده است.

نبیری درباره انرژی سنگ‌ها به گزارشگر رادیو بین‌المللی چین (CRI)، توضیح می‌دهد: «بیش‌تر كسانی كه هر هفته روزهای تعطیل به كوه‌ها می‌روند،

می‌گویند كه وقتی در كوه هستند، آسوده تنفس می‌كنند و آرامش دارند. اما در حقیقت، تنها هوای كوهستان نیست كه به انسان آرامش می‌بخشد. این، نیروی منتشر شده از سنگ‌های دل كوه است كه به انسان انرژی مثبت می‌دهد. آهن، نیترات، سدیم، منیزیم و… از عناصر وجودی ما هستند كه در دل سنگ‌ها و كانی‌ها وجود دارند. پس می‌توان گفت كه سنگ‌ها زنده هستند. ما روزی به نور الهی می‌رسیم اما سنگ‌ها از میلیاردها سال قبل به این درجه از رشد رسیده‌اند. وجود اكسید آهن، رنگ خون ما را قرمز كرده است. من وقتی در كارگاهم سنگ سیاه آهن را تراش می‌دهم، دست‌هایم قرمز می‌شود. همان‌طور كه خون خرچنگ به علت وجود منیزیم در آن، سبز رنگ است.»

درمان بیماری‌های روح

«نبیری»، وجود هاله را این‌گونه توضیح می‌دهد: «وجود انسان از دو قسمت تشكیل شده است. نخست جسم فیزیكی كه بخش قابل رؤیت بدن كه دارای وزن است و دوم، جسم حیاتی كه بخش غیرقابل رؤیت بدن ما است. پیشتر شنیده‌اید كه برخی معتقدند انسان‌ها به دور خود هاله‌ای دارند. این هاله كه رنگ آن در افراد مختلف متفاوت است، می‌تواند گویای روحیات و همچنین وضعیت جسم حیاتی فرد باشد. »

طبق گفته‌های این سنگ‌شناس، همان‌طور كه بروز علامت‌هایی چون تغییر رنگ چهره، زبان و چشم‌ها و وجود آثار كبودی در بدن به تشخیص بیماری ما كمك می‌كند، بررسی رنگ‌های هاله دور انسان نیز می‌تواند منعكس‌كننده وضعیت روحی فرد باشد.

در واقع اگر هاله شخصی دچار مشكل و ضعف باشد، می‌توان با اطمینان گفت كه او دچار ناراحتی یا ضعف روحی است. این ضعف‌ها می‌توانند عامل اصلی بروز رفتارهایی چون تندخویی، خباثت و یا حتی برعكس آن، بی‌تفاوتی و بی‌خیالی بیش از اندازه و ترحم شدید در فرد باشند. در نتیجه اگر امكانات رؤیت هاله وجود داشت، می‌توانستیم به بسیاری از مشكلات روحی خود و علت‌های آن پی ببریم. وجود دستگاهی با كاربری رؤیت هاله و تشخیص ضعف‌های روحی انسان، تنها یك سوژه جذاب برای فیلم‌های تخیلی نیست. اكنون پزشكان و متخصصان با استفاده از دوربین «كرنلیان» قادر هستند از هاله انسان عكاسی كنند. آن‌ها از تمام بدن فرد عكس می‌گیرند و سپس به بررسی وضعیت هاله می‌پردازند.

 

چاكراها

«نبیری» تلاش می‌كند خیلی ساده و كوتاه درباره انرژی صحبت كند: «جسم حیاتی انسان از هفت رنگ اصلی طیف خورشیدی: قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی و بنفش تشكیل شده و دارای هفت «چاكرا» است. «چاكرا»ها از طریق فكر و احساس، بر روی جسم فیزیكی تأثیر مستقیم می‌گذارند. آن‌ها انرژی‌ها را از محیط اطراف دریافت كرده و به جسم حیاتی منتقل می‌كنند. همان‌طور كه قلب و رگ‌ها خون را به تمام بدن می‌رسانند، چاكراها نیز عمل دریافت و گردش انرژی در بدن را انجام می‌دهند. هر یك از چاكراها در نقطه‌های مشخصی از بدن قرار دارند و هر كدام نورهای یك رنگ خاص را دریافت می‌كنند. چاكرای اول در پایه ستون فقرات قرار دارد و رنگ آن قرمز است و چاكرای چهارم در قلب و سبزرنگ است. چاكرای هفتم در تاج سر است و رنگ آن بنفش است.»

اگر یك چاكرا بسته شود یا بیش از اندازه باز باشد، توازن جریان حركتی نور در بدن دچار مشكل می‌شود. برای مثال زمانی كه چاكرای یك زیاد بسته شود، فرد خسیس و خبیث خواهد شد اما اگر همان چاكرا زیادی فعال باشد فرد، ولخرجی می‌كند و كنترلی روی این رفتار خود ندارد.

اگر طیف‌های قرمز در بدن كافی نباشد، بیماری‌هایی نظیر كم‌خونی، تب، التهاب، ضعف، كمبود نیروی حیاتی و چاقی به بدن هجوم می‌آورد. برای درمان این بیماری‌ها بایست با به كار بردن سنگ‌های قرمز، طیف قرمز را به بدن وارد كرد. سنگ‌ها در تماس مداوم با پوست، انرژی و طیف رنگی را به بدن تزریق می‌كنند و فرد از بیماری رها می‌شود.

درباره تاج پادشاهان باید بدانید كه چاكرای هفت مركز دریافت انرژی‌های مؤثر بر قدرت تصمیم‌گیری است و پادشاه تاج را بر روی سر خود می‌گذاشت چون می‌دانست الماس وسط آن، این چاكرا را تغزیه نوری می‌كند. وجود سنگ جواهرات دیگر به كار رفته در تاج نیز به علت خاصیت هر یك از آن‌ها بوده است.

به گفته نبیری، به علت وجود سنگ‌های متعدد و وجود انرژی مثبت قوی، او و كسانی كه به كارگاهش می‌آیند هرگز تا زمانی كه آنجا هستند احساس خستگی روحی نمی‌كنند. گفته می‌شود استفاده از سنگ‌های خوشه‌ای (سنگ‌های بزرگ طبیعی و دست‌نخورده) در محل كار، اضطراب و خستگی را كاهش داده و از فشار عصبی كارمندان جلوگیری می‌كند. حتی وجود یك سنگ آرامش‌بخش مانند مالاكیت داخل اتومبیل، بر اعصاب راننده مؤثر خواهد بود.

سنگ‌درمانی در ایران

جوشاندن شیر در ظرف نقره كه در قدیم مرسوم بوده، در واقع یون مثبت فلز نقره را آزاد كرده و وارد شیر می‌كند و نگهداری كودك مبتلا به بیماری سرخك در اتاق قرمز رنگ نیز نشانه شناخت انرژی سنگ‌ها و طیف‌های نوری در زمان‌های قدیم است.

از زمان رواج گیاه‌درمانی و سنگ‌درمانی علمی در كشورهایی مانند چین و هند، ۲۰ درصد از آمار بیماری‌ها كاسته شده است و این روند ادامه دارد. این كه گسترش سنگ‌درمانی می‌تواند بیماری‌ها و تقاضای دارو در كشور را كاهش دهد، یك حقیقت است. اما باید در نظر داشت كه این طب بایست توسط متخصصان صورت گیرد. زیرا قرار دادن اشتباه یك سنگ در ناحیه یك چاكرای دیگر، به بدن آسیب وارد كرده و جریان انرژی هاله را دچار مشكلات جدی می‌كند.

در ایران معادن سنگ‌های گران‌بها به وفور وجود دارد. یاقوت در دل سنگ مرمر است ولی ما بدون توجه به این مسئله، مرمر را صادر می‌كنیم یا در نمای ساختمان استفاده می‌كنیم. گاهی در كارگاه‌های سنگ‌بری هنگام تراش سنگ مرمر تیغه دستگاه‌های برش قفل می‌شود، زیرا یاقوت دارای درجه سختی ۹ است و زیر تیغ سنگ‌بری آسیبی نمی‌بیند.

«نبیری» با اشاره به این كه دوربین «كرنلیان» در ایران هم استفاده می‌شود، می‌گوید: «هنگام مشاهده و بررسی تصویر هاله، وجود نقاط حفره‌‌ای شكل یا بیش از حد روشن، به ترتیب نشانه فقر یا ازدیاد انرژی است.» كلید اصلی درمان، كشف علت آن است. وقتی كسی بداند كه كدام چاكرای بدنش دچار مشكل است، با استفاده از سنگ مخصوص آن می‌تواند ضعف خود را حل كند.

اگر سنگ انرژی‌زا را درون یك ظرف آب‌نمك گذاشته، آن را به مدت پنج ساعت مقابل نور مستقیم آفتاب قرار دهید، نور خورشید انرژی سنگ را فعال می‌كند و همچنین نمك آب نیز نیروی منفی و آلودگی را از آن می‌زداید. اگر سنگ را چند ساعت دیگر در یك ظرف آب سالم نگهداری كنید، انرژی سنگ وارد آب می‌شود كه نوشیدن آن سرشار از انرژی مثبت و مؤثر است.

انواع سنگ‌ها

استفاده از سنگ‌ها (جز طلا برای آقایان) به عنوان انگشتر یا گردنبند در شرع حرام نیست و روایات بسیاری مبنی بر مزایای استفاده از سنگ‌های مختلف وجود دارد. البته بیش‌تر ما سنگ‌های عقیق و فیروزه را می‌شناسیم. این در حالی است كه متولدین هر ماه، سنگ‌هایی دارند كه اگر از آن‌ها استفاده كنند، انرژی‌های مثبت خود را تقویت كرده و ضعف‌هایشان را برطرف می‌كنند.

برخی سنگ‌ها و خاصیت‌های آن‌ها:

زمرد: درمان ناراحتی‌های قلبی – افزایش قدرت حافظه – درمان بیماری‌های چشم

یشم خطایی: سنگ نیرو و شهامت – كاهش مشكلات روانی – درمان كم‌خونی

یشم: درمان مشكلات قلبی – استحكام روابط – آرامش‌دهنده – تقویت حافظه – ضد اضطراب

یاقوت: برطرف‌كننده خستگی – درمان ناتوانایی‌های جنسی – افزایش اعتمادبه‌نفس و سلامتی خون

یاقوت كبود: تسكین سردردهای شدید – ترمیم سلول‌های پوست، مو و ناخن

چشم ببر: حمایت‌گر – ضد استرس – افزایش شجاعت و اعتماد به نفس – تقویت ستون مهره‌ها

ساردوئین: استحكام مهره‌ها – تقویت غده تیروئید و كبد

رز كوارتز: درمان مشكلات قلبی – ضد اضطراب – آرامش‌بخش – درمان نازایی

كوارتز شفاف: افزایش انرژی فرد – نیروبخشی به چاكراها – سنگ محافظ برقراركننده تعادل – از بین‌برنده هر نوع انسداد انرژی در بدن

پریدوت: رهاسازی عصبانیت – سم‌زدائی كبد – حیات‌بخش و انرژی‌زا 

اوپال: مؤثر برای معده و ورم روده – تقویت قلب – تسكین افسردگی

گارنت: افزایش شجاعت و اعتماد به نفس – استحكان شخصیت – افزایش سطوح انرژی در بدن

فلوریت: تسریع روند بازتولید سلول‌های پوست – درمان زخم‌معده – بهبود سیستم حركتی استخوان‌ها – تقویت قوه یادگیری

عقیق خزه: تعادل درصد خون – تقویت لوزالمعده – افزایش قدرت ایمنی بدن

لاجورد: گشودن كانال انرژی بدن – افزایش قدرت بیان – درمان اختلالات گلو و تیزروئید و گردن – بهبود سیستم ایمنی – كاهش درد – بهبود خواب شب

مالاكیت: برقراری تعادل در سیستم عصبی – ضدافسردگی – سم‌زدا – آرامش‌بخش

جاسپر: افزایش انرژی – درمان مشكلات جنسی و بیماری‌های مقاربتی – افزایش جسارت

هماتیت: افزایش سلامتی، شجاعت و نیروی حیاتی – تعادل سیستم عصبی – كاهش بی‌خوابی و استرس – درمان كم‌خونی – كاهش فشار خون – آرامش‌بخش

فیروزه: تعادل چاكراها – صاف كردن گلو و ریه‌ها – افزایش قدرت ارتباط كلامی – جلوگیری از حمله‌های روانی – بهبود سیستم عصبی – تنظیم فشار خون – مؤثر در بهبود آسم

مرجان: انرژی‌زا – ضد اشتها

سیترین: تقویت‌كننده تفكر – تقویت كلیه‌ها – مثانه – شكم – پانكراس و طحال – ضدخستگی و فرسودگی

كارنلین: افزایش سطح انرژی – افزایش قدرت مغز – درمان سردی بدن – سنگ جرأت و جسارت

عقیق آبی: متعادل كردن چاكرای گلو – بسیار آرام‌بخش – ترمیم التهاب‌های روماتیسمی – درمان خارش و قرمزی چشم و پوست

آمیتیست: آرامش ذهن و روح – كاهش میگرن و بی‌خوابی – دوركننده تشویش و نگرانی – تبدیل انرژی‌های منفی به مثبت – مؤثر برای ترك اعتیاد

عقیق: از بین بردن انرژی‌های منفی – تقویت انگیزه و تفكر – آرامش‌دهنده

سنگ‌های مناسب متولدین ماه‌ها

فروردین: جاسپر، عقیق، گارنت، یاقوت

اردیبشهت: زمرد، كوارتز صورتی، عقیق، عقیق خزه‌ای

خرداد: سیترین، در كوهی (كریستال)، مونستون، آكوامارین

تیر: اوپال، عقیق، مونستون، زمرد

مرداد: گارنت، الماس، در كوهی، چشم گربه‌ای

شهریور: سیترین، لاپیس، جاسپر، عقیق

مهر: كوارتز صورتی، یشم، اوپال، مرجان

آبان: آمتیست، حدید، سیترین، گارنت

آذر: فیروزه، آمتیست، لاپیس، توپاز آبی

دی: اونیكس، عقیق خزه‌ای، مالاكیت، كوارتز دودی

بهمن: آمتیست، لاپیس، فیروزه، یشم

اسفند: آمتیست، اوپال، فلوراید، مرجان



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط گنج بزرگ