فروشگاه ایرانیکان
آموزش خرید فلزیاب و طلایاب گنج یابی
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

آموزش خرید فلزیاب و طلایاب گنج یابی

چند وقتی است که شایعه ای مبنی بر اینکه بعضی از دستگاههای فلزیاب ، خصوصا نوع داخلی و یا مونتاژ داخل دارای جی پی اس و مکان یاب مخفی هستند و ماموران به محض روشن شدن سیستم شما در منطقه و محدوده ای حتی دور افتاده، بلافاصله رد شما را می رنند و هم محل شما لو می رود و هم خودتان بالاخره دستگیر می شوید!! که باز باید عرض نمایم که این فقط یک شایعه پوچ و بی اساس بوده و نشات گرفته از گفته ها و چرندیات فروشندگانی بیچاره و مستاصل بوده که برای فروش دستگاههای خود دیگر دستگاه ها را اینگونه معرفی می نمایند و خلاصه راهی جز گل آلود کردن آب جهت ماهی گیری آسان را بلد نبوده و نیستند!!....

اغلب اشخاصی که اقدام به خرید طلاباب یا فلزیاب مینمایند ۹۵% از روی نداری و نیاز به این کار دست می زنند و فقط ۵% افراد برای علاقه شخصی و کشف ناشناخته ها و ماجراجویی، اقدام به خرید فلزیاب می نمایند.
همانطور که بارها ذکر نموده ام ، با یک چاقو هم می توان انسانی را  کشت و هم سر گوسفندی را به صورت قانونی و شرعی زبح نمود ! ولی این کجا و آن کجا !!؟

کار اول جرم محسوب گشته اما کار دوم جرم نبوده و نیست. حال در مقام مقایسه باید عرض کنم که اولا صرفا خریداری یا حمل و نقل و فروش دستگاههای طلایاب یا فلزیاب، برابر قوانین جاری کشور اشکالی نداشته و شما برابر قانون می بایست پس از خرید و تهیه هر نوع فلزیاب و تجهیزات وابسته ، با مراجعه به اداره معادن و فلزات محل اقامت خود و ارائه درخواستی جهت صدور مجوز رسمی برای اکتشاف معادن مختلف در محدوده و منطقه ای مشخص، تجهیرات خود را از هرگونه توقیف و مصادره مصون نمایید و هیچ مرجعی نیز نمیتواند فراتر از قانون، با شما برخورد نماید و لذا حتی درصورت عدم مراجعه به اداره یاد شده و عدم انجام مراحل قانونی تا اخذ مجوز، چنانچه دستگاه شما بجز در زمان حفاری غیر مجاز یا کار با دستگاه در محدوده و محوطه های باستانی و ثبت شده و علامتگذاری شده توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، توسط ماموران انتظامی توقیف گردد و به دادسرا انتقال داده شود، مقام محترم قضایی با استناد به قانون میبایست به شما فرصتی بدهد تا قبل صدور حکم چنانچه توانایی دریافت مجوز اکتشاف معادن را دارید، بتوانید با مراجعه به اداره مذکور مجوز لازم را اخذ نموده و با ارائه آن به مرجع رسیدگی کننده، دستگاه توقیف شده خود را آزاد نمایید. شایان ذکر است درصورت عدم توانایی اخذ مجوز از اداره مذکور، باز هم از نظر قانون شما مرتکب جرمی که مستحق کیفری خاص باشد نشده اید و نهایتا دستگاه و تجهیزات شما ، برابر قانون به نفع سازمان میراث فرهنگی ضبط و مصادره می گردد و جرم و کیفر دیگری ، متوجه شما نخواهد بود، مگر آنکه در حین تحقیقات و بازجویی توسط اداره پلیس آگاهی یا اطلاعات ناجا ، اعترافات یا سخنانی راجع به حفاری یا گنج و … در گذشته به زبان بیاورید که در آن صورت چند صباحی را می بایست میهمان آن اداره های محترم جهت تحقیقات بیشتر بمانید! و باز عرض می نمایم: با فلزیاب هم میتوان دنبال اشیاء عتیقه و گنج و زیر خاکی رفت و هم میتوان معادن مختلف را کشف و ثبت نمود.

ضمنا چند وقتی است که شایعه ای مبنی بر اینکه بعضی از دستگاههای فلزیاب ، خصوصا نوع داخلی و یا مونتاژ داخل دارای جی پی اس و مکان یاب مخفی هستند و ماموران به محض روشن شدن سیستم شما در منطقه و محدوده ای حتی دور افتاده، بلافاصله رد شما را می رنند و هم محل شما لو می رود و هم خودتان بالاخره دستگیر می شوید!! که باز باید عرض نمایم که این فقط یک شایعه پوچ و بی اساس بوده و نشات گرفته از گفته ها و چرندیات فروشندگانی بیچاره و مستاصل بوده که برای فروش دستگاههای خود دیگر دستگاه ها را اینگونه معرفی می نمایند و خلاصه راهی جز گل آلود کردن آب جهت ماهی گیری آسان را بلد نبوده و نیستند!!


حال سوال اینجاست که با این همه گرفتاری ها و وضعیت نابسامان و نیز اوضاع بد مالی خودتان، چرا فلزیاب یا طلایابی میخرید که فقط برایتان میخ یا ذرات در بیاورد!؟

همانطور که می دانید، در گذشته ، من بارها در این باره توضیحاتی داده ام ولیکن برای آن دسته از دوستانی که تاکنون موفق به دیدن فیلمهای آموزشی و … بنده نشده اند مجددا عرض می نمایم که: تست را نباید در هوا  یا در داخل شرکتها ، منازل و یا آکواریومها! یا در حتی مکانهایی که خود فروشندگان در داخل باغ یا حیاط خود ساخته اند و به عنوان محل تست معرفی میکنند، صورت گیرد. مثلا محل تست می تواند در مکانی خارج از شهر و داخل کوه یا جنگل بوده و محل انحام تست در محدوده مورد تایید فروشنده ، توسط خود خریدار تعیین گردد. باز متذکر می شوم که در محلی که خود فروشنده از قبل درست کرده است، به هیچ عنوان تست نکنید. دستگاهی که از پشت یک صخره و سنگ به قطر بیش از ۲ متر ، بتواند فلزی را سنس (احساس) نماید، از نظر بنده و بسیاری از حرفه ای های این کار، مورد قبول و تایید می باشد.


حال که مورد تست عمق دستگاه که موضوع بسیار مهمی هم می باشد، مشخص شد، نوبت به تفکیک دستگاه فلزیاب می باشد که ما دو نوع تفکیک داریم که  یک نوع آن معمولی بوده و زیاد به درد شما نمی خورد و نوع دوم آن خوب است که در زیر برایتان توضیح خواهم داد.

نوع اول :تفکیک فلز آهن از غیر آهن  یعنی آهن را از بقیه فلزات جدا میکند و اگر دستگاه آهن ببیند میگوید

آهن و اگر مس یا طلا یا استیل یا مفرغ یا روی یا نقره و هر نوع فلز که در اراضی پیدا میشود مثل کنسرو یا

 

ظرف نوشابه را به شما غیر آهن نشان میدهد پس ما چگونه طلا را تشخیص دهیم؟!! که باید عرض کنم که در این حالت نمیشود و موفق شدن در این حالت کار حضرت فیل می باشد والا غیر!!

اما نوع دوم: تفکیک طلا از انوع فلز دیگر این نوع تفکیک ما را موفق میکند به شرطی که زیر خاک تست شود…..

در این حالت دستگاه باید بتواند فلزاتی که در نوع اول غیر آهنی تشخیص داده شده اند را مجددا تفکیک کرده و بگوید طلا یا غیر طلا می باشد.

در پایان امیدوارم گرفتار شیادان بی سواد ولی حیله گر قرار نگیرید و با چشم باز اقدام به خرید دستگاه نمایید و همیشه موفق و پیروز باشید.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط گنج بزرگ