فروشگاه ایرانیکان
جایگاه گوگل ارث (Google Earth) در گنج و دفینه یابی
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

جایگاه گوگل ارث (Google Earth) در گنج و دفینه یابی 

تا پیش از آمدن نرم افزار گوگل ارث و فراهم شدن امکان دید وسیع از بالای منطقه مورد نظر و منطقه مورد کاووش دید ما به محیطِ پیرامونمان تنها منحصر به نگاهی خطی و افقی بود. البته نیازِ نتیجه گیری در نگاه خطی و دید افقی از محیط مورد مطالعه، داشتن ذهنی خلاق و توان بالای تجزیه و تحلیل و تصویرسازی ذهنی میباشد.

اما دیدن از بالا می‌تواند ضمن ساده ساختن کار تحلیل همزمان امکان بررسی و پژوهش بر بسیاری از نکات ریز و کوچک را در محیط مورد نظر میسر بنماید، ارتباط بین محیط و اجزای تشکیل دهنده آن( درختها، چشمه ها، تپه ها، سنگها و صخره ها) را به راحتی شناسایی کرد.

باستان شناسان امروزه در شناسایی و تشخیص راهها و معابر عبورومرور و رد آثار بناهایی که کاملاً تخریب شده‌اند و هیچ اثر قابل رویتی از زاویه دید هم سطح و خطی بر جای نمانده را ازامکانی که این نرم افزار فراهم کرده در سطح وسیعی استفاده میکنند. امکان دانلود رایگان این نرم افزار برای همه دوستان عزیز میسر است.

کاربرد گوگل ارث در گنج یابی

(یک دروغ بزرگ)
متاسفانه بعضی از آقایون با ادعای غیرممکن دسترسی بهگنج یاب ماهواره ای مبالغ هنگفتی از مردم اخذ میکنند و نهایتا با استفاده از همین نرم افزار ساده ادعا میکنند به دستگاه ماهواره ای دسترسی دارند که میتوانند با آن زیر زمین را هم ببینند در ادامه به هر نقطه ای در سطح زمین هم ظنین شدند با یک خط دورش مثلا بعنوان مکان وجود گنج مشخص میکنند.

دوستان خوب ما از خود نمی پرسند که چرا برای اکتشاف مقبره های فراعنه مصر دولت مصر و یا دولتهای دیگر از این امکان استفاده نمیکنند. و ده ها دلیل منطقی دیگر که این امکان هنوز برای استفاده انسان مهیا نشده است.

اما در ادامه صحبت اینکه یابندگان توصیه می کند حتما برای یک بار هم که شده از گوگل ارث و قدرت دید منحصر به فرد و کامل آن استفاده نمایید تا خودتان بصورت تجربی و عینی تفاوت را شاهد باشید. البته عکس گرفته شده از بالا توسط این نرم افزار میتواند با مشاوره و کمک گرفتن از دیگران در تجزیه و تحلیل منطقه مورد نظر بسیار کارامد و موثر باشد.

شما می توانید این نرم افزار را در گوگل پلی جستجو و رایگان دانلود نمایید و بر روی گوشی خود نصب کنید.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 8 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط گنج بزرگ