فروشگاه ایرانیکان
گاز گنج و دفینه یا دروغ زیرخاکی ؟
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

گاز گنج و دفینه یا دروغ زیرخاکی ؟

گاز طلا : دروغی به نام گاز طلا متاسفانه هنگامی که اطلاعات اشتباه و کذب مدام تکرار و تکرار شد و آن اطلاعات غلط به صورت ریشه ای تبدیل به حقیقت می شوند. به شکلی که طرح موضوع به صورت صحیح و درست موجب حیرت حتی کسانی که خود را کارشناس خبره میدانند میگردد. یکی از این موارد شایعه ای است در رابطه با وجود این گاز .

موضوع گاز طلا نیز جزو همان مباحثی است که بر اثر تکرار زیاد تبدیل به یک واقعیت شده تا جایی که اگر شخصی در جمع چند علاقه مند به تاریخ باستان عنوان کند که گازی به عنوان گاز طلا وجود خارجی ندارد و این تنها یک دروغ بزرگ است قطعاً و یقیناً فهم خود را راجع به علوم باستانی به چالش کشیده است. عجیب تر آنکه مفهوم گاز طلا مختصاتی نیز یافته است از جمله اینکه گازی بسیار سمی و کشنده است و می‌تواند بر دیواره های محل قرارگیری خود رنگ سیاه و چرب را ایجاد کند.

دوست خوب من، این را میدانیم که قطعاً و یقیناً می‌بایست یک عنصر تجزیه و اکسیده شود تا در ادامه به عناصر سازنده خود بدل گردد که احتمالا می‌تواند یکی از آن عناصر نیز گاز باشد. (طلا به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایط آب و هوایی و رطوبتی تجزیه نمی گردد پس هیچ گازی نیز از آن متصاعد نخواهد شد).

البته شاید در جایی توسط کس یا کسانی برخورد بسیار محدود با گاز سیانید(که گازی بی رنگ و بی بو و بسیار خطرناک می باشد) که برای تعداد کمی دفینه به عنوان یک عامل بازدارنده برای دسترسی به گنج استفاده شده است عامل شیوع این شایعه باشد. اما هیچ گازی مرتبط با طلا وجود ندارد.

در توضیح این گاز اینگونه ذکر شده که طلا پس از مدتی حبس بودن در محیطی بسته و ایزوله در زیر خاک از خود گازی متصاعد می کند که بسیار کشنده و سمی است. نام این گاز سمی گاز طلا است.

بعضی ها حتی قوه تخیل را فراتر برده و برای این گاز رنگ و بو و حتی بافت تعریف کردند. آنها ادعا دارند گاز طلا رنگ تیره ای دارد که دیواره محفظه را چرب می کند و بویی بسیار بد همچون بوی گوگرد دارد. باور کردنی نیست که برای مواجهه با این گازحتی بازاری ایجاد شده با نام فروش لباس ضد گاز طلا که این تجهیزات با مبالغ چند میلیونی نیز خرید و فروش می شود.

حقیقت وجود گاز طلا

اجازه میخوام قبل از شروع طرح دلایلم برای رد این موضوع کذب یک سوال طرح کنم :
چگونه امکان دارد فلز طلا که تحت هیچ شرایط دمایی و رطوبتی زنگ نمی زند تجزیه نمی گردد و در یک کلام امکان اکسیدِ شدن ندارد از خودش گاز متصاعد کند؟

البته هیچ عقل سلیمی منکر آلودگی و خطرناک بودن وسایلی که دو یا سه هزار سال یا بیشتر زیر خاک مانده اند نیست. خصوصا وسایلی که درون قبر کنار جسدی است که هیچ اطلاعی از دلیل مرگ او نداریم. قطعا برای لمس کردن اشیاء این چنینی در زیر خاک استفاده از دستکش و ماسک توصیه می شود. اما این خطر هیچ ارتباطی به این گاز ندارد.

امروز گزارشات باستان شناسان وکاشفان مقبره فراعنه در منطقه دره پادشاهان مصر که با ثبت ریزترین وقایع روز به رشته تحریر درآمده است در دسترس ماست این اتاقکها بعد از سه هزاروپانصد سال باز می شوند حتی یک مورد مواجهه با این گاز یا مشخصاتی مثل بوی بد یا … اشاره نشده است.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط گنج بزرگ